Årsmöte 9 mars!

Varmt välkommen till årsmöte med Vänsterpartiet Vantör söndagen den 9 mars kl 14.00 (och senast till kl 17.00)  i Nya Rågsveds Folkets Hus!

Vi börjar mötet med att Gunilla Roxby-Cromvall,  gruppledare för vänsterpartiet i landstinget och ledamot i trafiknämnden samt ledamot i distriktsstyrelsen, berättar om vänsterpartiets trafikpolitik. Lokalt i Vantör har vi hjärtefrågor som förlängning av tunnelbanan till Älvsjö och vårt nya förslag om ny pendeltågsstation vid Rågsveds allé – mellan Rågsved och Högdalen.

Självklart kommer vi att behandla styrelsens verksamhetsberättelse och övriga årsmöteshandlingar, välja ny styrelse och andra förtroendeposter i föreningen och hinna prata om valet, inte minst vår lokala valfråga nr 1 – Rågsveds allé!

Välkommen ska ni vara vara allihopa i föreningen. Ta tillfället och träffa andra medlemmar i föreningen, vi fikar tillsammans och har trevligt samtidigt som vi pratar politik och planerar hur vi vinner de två valen i år!