Valkampanjandet är igång!

Nu har vår valstuga funnits i Högdalen i snart en vecka, mitt emot ingången till tunnelbanan, och du är välkommen att träffa oss där under följande tider:

Vardagar mellan 15.00-19.00
Lördagar mellan 10.00-16.00
Söndagar mellan 11.00-15.00

Varje lördag kommer vi även att vara ute på torg runt om i Vantör, med Hagsätra först ut på lördag (18/8) mellan 10.00–15.00. Kom förbi och prata med oss om vad du tycker är viktigt och hur vi vill förbättra våra stadsdelar i Vantör!

Idag var vi på plats på i Hagsätra och pratade om bland annat EU-, vård- och bostadspolitik. Jens Holm, Rikard Warlenius och Anna Sehlin var även förbi valstugan i Högdalen med sin cykel-turné för klimatet. Nästa lördag kommer vi finnas i Rågsved centrum, kom förbi och prata med oss där eller kom förbi valstugan där vi kommer vara varje dag fram till och med den 9:e september!

2 kommentarer till Valkampanjandet är igång!

• Skriv upp dig på ett eller flera bemanningspass i valstugan i Högdalen! Listan hänger på väggen till vänster i stugan. Vi står alltid minst två och därför behöver vi fylla upp med åtminstone en kamrat här och var. Ibland dyker det upp flera kamrater spontant, men vi vill inte att någon ska stå ensam i ”stugan” (containern).

• Listan hänger inte till vänster… jag är nog lite vänsterinfluerad idag. Listan hänger till höger….

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *