Medlemsmöte 4 april i Rågsveds Folkets Hus!

Hjärtligt välkommen till medlemsmöte i Rågsveds Folkets Hus torsdagen den 4 april kl 18.30

Hej alla medlemmar!
Hur ska Vantör bli 25 gånger bättre – hur ska vi få ett rött och grönt Vantör? Det ska vi diskutera på medlemsmötet utifrån styrelsens förslag till nytt 25-punktsprogram, som bifogas kallelsen som går ut i e-posten respektive papperspost till er som inte har e-post eller vill ha papperspost ändå. Rosa Lundmark, som sitter i Enskede-Årsta-Vantörs stadsdelsnämnd för oss inleder om hur styrelsen kommit fram till de 25 punkterna. Därefter blir det diskussion!

Tanken är att vi ska ha programmet som grund i kommande års politiska arbete, men också att vi ska bestämma oss för ett par, högst tre prioriterade frågor som vi ska driva extra hårt i valet och profilera oss på i Vantör. Vi ska också diskutera föreningens strategi för kommande års arbete, den finns beskriven sist i pdf-filen.

Vi kan redan nu också flagga för att vi planerar ett medlemsmöte tisdagen den 7 maj, så skriv in det i almanackan liksom Valborgsfirandet på Perssons Betong i Rågsved den sista april och Rågsvedsdagen lördagen den 18 maj.

Som vanligt bjuder vi på fika och frukt!