Vantörs fina kandidater till kommunfullmäktige!

Hassan Jama och Robert Mjörnberg , båda Högdalen, valdes in på sjätte respektive tionde plats på Vänsterpartiets lista till kommunfullmäktige i Stockholms stad. Robert står också på tionde plats på riksdagslistan.
Malin Furöstam, valombud från Vantör, i full fart med att plädera för Cicci Herrström, bland annat för hennes aktiva arbete mot ombildningar i Rågsved.
Valombuden Lena Rydblom, Eva Arnqvist och Hassan Jama var också aktiva med pläderingar. Totalt fick vi fem toppenkandidater från Vantör med på listan: Hassan Jama, Robert Mjörnberg och Cicci Herrström på valbara platser samt folkbildaren och jämlikhetsfondens Per Sundgren och bäste Jan Rödin som stabilt listankare.
Cicci Herrström pläderade engagerat i talarstolen för flera kamrater, bland annat för  listtoppen oppositionsborgarrådet Clara Lindblom,  och  blev senare invald  på sjuttonde plats efter att själv också ha fått fina pläderingar.