På gång i Högdalen och Rågsved

Vänsterpartiet Vantör har valstuga i Högdalen, mitt emot tunnelbanan. Du kan inte missa oss! Välkommen att ställa frågor eller hämta valinformation, V-märken och ballonger till barnen. Har du inte bestämt dig för vilket parti du ska rösta på, så finns vi där för dig och ger gärna argument för en röst på vänsterpartiet.

Den kommande veckan har vi också besök av toppolitiker som kandiderar till riksdagen och till kommunfullmäktige. Hoppas att du har tid att titta förbi!

29 augusti, Karin Rågsjö, riksdagskandidat tvåa på listan efter Jonas Sjöstedt, besöker valstugan i Högdalen 14-15
30 augusti, Karin Rågsjö besöker den antirasistiska konserten i Perssons betong i Rågsved 16-17.30 (konserten pågår till 22)
1 september, Ann-Margarethe Livh, förstanamn kommunfullmäktige, gruppledare, besöker valstugan i Högdalen 15-17
4 september, Ali Esbati, riksdagskandidat, besöker Rågsved Community Center 14-15 och valstugan i Högdalen ca 15-16
7 september, Sebastian Wiklund, trea på listan till kommunfullmäktige, valstugan i Högdalen 13-14

Både Ali och Karin kommer också att vid andra tidpunkter göra besök i Vantör, träffa organisationer etc. Det ger en möjlighet att lyfta fram behoven och möjligheterna i området och öka kunskapen om Vantör i riksdagen.