Välkommen till valstugan i Högdalen!

Idag söndagen den 19 augusti är det tre veckor kvar till valet den 9 september där så mycket står på spel. Härute i Vantör är det vanligt att heja på oss i vänstern, och många är uppriktigt intresserade av att sätta sig in i politiska frågor som ligger dem varmt om hjärtat. Förstagångsväljare kommer ofta fram till oss i valstugan och vill ha material för att läsa på. Det är extra roligt att se hur seriöst de unga tar på valet. Vi har också ett populärt lokalt valprogram ”Ett rödare och grönare Vantör” som finns att hämta i valstugan för alla intresserade.  Programpunkterna kommer att presenteras närmare här på hemsidan. Sedan vi öppnade valstugan har vi fått flera nya medlemmar. Idag är vi 193 medlemmar i Vantör, och har plats för många flera. Välkommen till valstugan för att anmäla dig som medlem, och du kommer snabbt att få inbjudan till ett informationsmöte med någon av våra riksdagsledamöter. Du är också varmt välkommen att delta i valarbetet, vi har mycket på gång fram till valdagen!